להגדיל את ההכנסות
רוב בעלי העסקים שאיתם אני בא במגע הם חבר'ה יצרניים ויצירתיים שאוהבים לעבוד.
מה שקורה לפעמים, זה שהם כל כך מוצפים בדברים שהתחילו לעשות אבל חלק גדול מהם לא הושלמו עד הסוף-סוף-סוף.
כך נוצר מצב שנדמה שיש המון מה לעשות ואין אפשרות להספיק את הכל. ויש בזה מן האמת.
יש לי לקוח שכל מה שעשינו היה להגדיר באופן מדוייק ומסודר את היעדים שאותם רוצה להשיג בטווח החודשים הקרובים. למשל, קבענו שהחודש מגיעים להכנסות של 100,000 ש"ח – זאת נקודת האיזון של העסק ויביאו את בעל העסק לרווחה מסויימת בשלב הראשון.
תירגמנו אותם לפעולות ברות ביצוע. עשינו תכנון שבועי ל-100,000 ש"ח, לא לרק ל-25,000 ש"ח. המטרה הכוללת תמיד הייתה לנגד עיננו.
תכנית ההכנסה הייתה מורכבת מהפעולת הקטנות ביותר כך שאכן יקדמו את הזרמת הסכומים שקבענו.
הבחור התחיל לעבוד. אבל לעבוד חכם. ראשית, שם לב שאם הוא מתחיל דבר-מה, אין סיכוי שהוא ישאיר אותו פתוח לאורך זמן, כמה שיותר מהם יסגור את העניין. הדבר הבא, הוא התחיל לעבוד עם תכנית יומית.
היה מעקב שבועי ויומי על ההתקדמות על הפעולות שהחלטנו עליהן. כחלק מהמעקב עשינו כל מאמץ לא לסטות ימינה או שמאלה מהתכנית המקורית להגדלת ההכנסה. הוא קבע מה צריך להתבצע ומה צריך להיות מושג באותו יום ולא וויתר על ההשגה של היעדים – פרט חשוב!!! לפעמים פתאום "נופלים" כל כך הרבה דברים אחרים שמסיטים מהיעדים, והחוכמה לנווט בחוכמה!
לאחר כחודשיים ההכנסות עלו והגענו לידעים. למרבה הפלא, אפילו לא התחלנו לטפל בתחום הקידום והשיווק והגענו ליעד והדרישה לשירות עלתה!
אני גאה בו מאד!